Tuesday, March 6, 2012

coti m'sia @ penang part 2


*2nd day pepagi...tak pagi la..pas bebudak hubby layan mandi pool..p mkn kat Nasi Kandar Line Clear




menu kami: nasi kandar 1, nasi putih 2, udang RM8 sekor =3ekor, sotong 2 ekor, ayam grg berempahsebelah, papadom (syangat chedap)..kuah2 dia la kan..air teh o ais 2, sirap ng teh tarik, total RM50...tak habis pon bg aku tak leh masyuk sgt....ini komen ikhlas....tapi harus pergila kalo sampai sini kan...

*pastu trus ke pasar jeruk...@ jln chowrasta...

borongin jeruk mcm nk niaga..ole2 untuk kawan2 ng ada yg pesan..selain jeruk pak ali..aku byk borong kat Nasir Jeruk ni...sgt rangup jeruknya..
pastu borong baju bajan untuk aku ng mak...pastu ni antara tempat ku lawati sampai mlm :

*Padang Kota
*Nasi Kandar Beratur (bukak mula 10mlm taw):Jln Kapitan Keling
*Transfer Road- roti canai
*Restoran Kassim Mustafa-Nasi minyak/Nasi Dalca:Chulia Street
*Naik Feri...
* Telok Tempoyak -mamam seafood..ptg dlm jam 5ptg...






pastu..balik hotel titonnnn...tapi sempt lagi google tmpat menarik.....esok jln lagi..hubby layan download youtube untuk ank2 tgk...

* Day 3...pepagi budak2 hubby cam biasa p pool..aku kms brg coz checkout jam 12 ..jln2...pekena mknn belah bayan lepas plak...shedap...sblom kami berangkat pulang at 8.25 mlm...
layan picha....

biasala aku ng tudung feveret aku...jgn marah....huhuhu...time ni dah 5 bln setengah...penat gak nk jln lelama ng naik flight..mcm kena tarik je isi perot.....

dlm flight...papa sbok mlayan kakak n kak ngah..aku plak duk sblh minah jepun ng ank 2 dia..aduiii kalutla ank2 dia..lasak...

tu jela corat-coret aku yg ringkas ttg lawatan kerja mak limah ke penang..3 hari 3mlm....

No comments:

Post a Comment