Wednesday, August 17, 2011

Majlis Pelancaran Program Mentor Menti De Kampeni

okeyla nk citer siket ni...pagi tadi ada sesi penyerahan mentor menti  kumpulan pertama...
mentor-mentor de kampeni ni dah lama berkursus demi memantapkan lagi skilll yang adonyer ni...muhahaha..nk gelak pun ader......aku?  hiiiiihihi...aku jadi mental...takla aku org ambik jugakla jadi mentor entahla knape padahal biasa2 ajer...malasla nk pikir tapi dah jdi tanggungjawab baru aku tu...

korang nk tahu tak saper menti aku..nama dia aku panggil 'ashfan' jea..dia ni PP jugak...orangnya ? korang tanya aku sejujurnya ke nk kenakan aku ni...???  single lagi taw...huhuhu..mana aku taw single ke tak..tapi yang aku taw umur dia ng aku terbalikkan aje usiaku..eh2..dah tua ghupanya aku ni..

ok..jgn melalut blh tak mamaamni wey....

tapi secara pribadinya objektif program ni nk wujudkan hubungan baik antara senior ng junior..tapi kalo ada pun senior yang jadi menti tu, maksudnya itu post baru sebelum ni diorang post lain...tujela citernya..boleh share pengalaman..boleh bimbing ke jln yg benar..hahaha..aku no komen la bab tu...

pastu.....ada pastu taw task aku ni...banyak borang kna isi wooo...dalam tempoh 6 bulan kna ada 12 kali pertemuan..tokleh tipu2 yer..dgn pantauan...alamak....kelam kabutla organizer aku...aku janji ng dia nnti aku wat taqwim pastu dia respon melalui email...kira okla...budak 'ashfan' ni baik...so sesuaila kalo jadi 'frenz'....k...tatata...tuje...ptg ni mting lain lak aku....

No comments:

Post a Comment