Monday, February 27, 2012

donut ....



kelakar tajuk entry kalini kan? sure ramai org suka donut kan? aku ng family mmg suka..sejak ank2 dah sekolah ni kuih ni dah jadi mcm rutin pepagi nk kna beli tak pun beli frozen pastu goreng sendiri...
tapi pagi tadi dua biji donut aku dlm microwave terbakar..Ya Allah berasap dapur...aduiii...bahaya betul..tapi sblom ni tak pernah lak aku pakai microwave coz sedap lagi deep fry...tadi kelam kabut..kakaknya nk bekal nugget..adik nk donut...penat wey pepagi...

kalini aku nk share donut yg super sodap bgi tekak aku ni la...ni gambarnya...kot ada yg nk cuba...aku beli kat giant jerk....

  ada dua jenis yang original ng chocolate..aku gemar yg ni jerk....


ada 3 bijik lagi esok abisla ni...huhuhu...sajerk je aku kan..story morry morning glory....

No comments:

Post a Comment