Tuesday, September 18, 2012

baju bajan hadiah untuk ammar


Ramai yg dtg ziarah aku n ammar tempohari pas dah balik rayer coz aku kan pantang kt kg jadi ramai org marah gak tak dpt dtg jenguk..kihkihkih...yea la aku kan czer..mna bole nk handle bebudak ni sensorang kt cni lagila hubby kerja jauh pas subuh kuar mlm baru nampak btg hidung....hihihi...mesti busuk aku kalo pantang kat sini kan..hahaha,,sila tutup hidung kalo org ziarah..maluuu..
eh melalut kelaut plk..ni ha..tq pada yang dtg ziarah...byk duit raya ammar kat RM500 adala..baju bajan pon byk dpt.tapi antara yg tak leh hingat ni Pensyarah Arab kt fakulti aku bg laki bini bgi asing2..adat diaorg kot tknk share ek..baguih gak tu...ni antara yg dia bg dua beg asing2 laki bini...tq to Prof.Madya Dr.Najm n his wife Dr.Sajedah Hilmi Samarah dari U.A.E...tgk tu semua org rasa adiah dia dr aku yg dpt telekong n kakak n k.ngah dpt cawan tu..ammar toksah kirala...tq Prof n Dr.mga diberkati smua pmberian tu kan...amin..

yg biru bunga tecit tu telekong smyng aku..tpi agaknya sais budak diaorg ek...suka2..

ada lgi adiah bju tido aunty emma bg..tapi sowi aunty tak jumpa gambo...nnti ada kita upload yea...




No comments:

Post a Comment