Sunday, March 10, 2013

MariNe..CollAgeN oh CoLLagen...

Sape tk nk cantik kan? skrg ni duk heboh ng Marine collagen asli la hape la kn?..aku ni pon ter bli ni pon coz akk cleaner kt opis ramai duk pakai..umur depa 45++  tapi ma Sya Allahh..anjal betul..cerah..

so aku pon blila ng beberapa org opis mate..konon nk cantik..moga Allah kabulkanla..untuk suami kan..kikiki..tapi dah bli punye la liat nk masak sndiri..

yg purple ni untuk kegunaan dalaman..yg sakit2 dalaman..insya Allah..cpt sembuh (ni aku pos kat mak)
..yg kuning tu untuk kulit anjal..cerah...baiki struktur la katanya..

ni duk pakat tryla..ambil 2 kali sehari ketika perut kosong..tapi ntahnya aku ni perut sentiasa penuh..asyik skip je..maklumla food lover...takpela pelan2 kan..kita tgkla mcmana nnti..



org masak jadi jelly..tapi aku wt cair sikit..sng sikit nk minum...



No comments:

Post a Comment