Monday, September 5, 2011

Gambo Rayer Part 1...1432H (2011)

Salam semua...masih lagi kita bersua dalam mood lebaran....tapi semalam ramai lagi yang belum pulang dr bercuti...biasalah...ada yang masih bercuti coz menyetelkan urusan dsb...
tapi bagi aku raya kali ni seronok jugakla selain dapat beraya bersama sanak saudara..dapat jugak bercuti panjang...ambik cuti 4 hari tu...
tapi dalam keriangan di aidilfitri ada juga khabar duka yang diterima di hari raya ke-4.."tut..tut...(bunyi telefon)...cik ma, ema ni (staff aku) ...abg dah takder tadi..nanti apa2 cik ma gtaw yea.."aku tak tau nk  ckp apa..tergamam..terkesima..kelu..tapi masih sempat ucap takziah dan melafazkan innalilla hi wainna ilaihi rajiun.."...salam takziah buat ema sekuarga.moga roh abang kandung beliau ditempatkan di kalangan mereka yang beriman....amin"...

so...layan jela gambo atas ni yg kt tepon...nnti gambo lain aku upload lagi buat kenangan anak2 dan tgk size di rayer2 mendatang...insya Allah...
Ni dari kiri akula yg agak terkebawah sikit tu...blkg hubby, aleesya (adik) dan aleeya (kakak)...blkg kakak pok de..mak ng ayah...blkg pok teh...tepi pok cik, tengah tu mok su (adik bongsu aku..fuyyo dah kurus moksu..baru 14tahun)...hujung skali adik ipar aku ejah..wify achik...ada sorang lagi adik pada aku nan ado...dia beraya kt umh mertua..huhuhu....tak ckup sorang...(di pagi rayer ni)...

Ni plak aleesya dah pandai main bunga api...kakaknya penakut...masuk umah....hahahaha..


semoga lebaran kali ini bukan yang terakhir buat kite semua...amin.....

No comments:

Post a Comment