Monday, May 7, 2012

Anniversary Gift 2012

baru-baru ni ada aku post entry fasal ambang 7th anniversary kan...kat link ni.sini  so... memandangkan 30 April 2012 tu hari (Isnin), Jumaatnya (27 April tu Kami p berchotiey ke Tiara Beach Resort, PD...kami ambik coti)...maka pada hari Khamis tu, 3 hari sblom kejadiannya (kan Jumaat, Sabtu Ahad...takkan aku nk g bli time hubby ada..dia tkkan kasi aku drive kalo dia ada time sarat gini...)...maka aku pon balik kerja Khamis tu, pi singgah kat Giant Nilai jerk, ada kedai jam kan...ada 2 kdai..1 kt dpn entrance..1 kat depan speedy video tu..aku g kat dpn speedy tu coz lagi byk pilihan n gagah sikitla kdai tu...pada pandangan mata bulat aku ni jer)...Tringin nk blikan hubby gift jam tangan sbgai tanda knangan....

Pilih punyer pilih...aku pon rambang mata..coz bajet aku pon bwh RM300 jea.. tapi mujur ada less 40%..dpt lah aku bg hubby yg ok sket...ada waranty..ok la kan...

Jam dia sblom ni ntah mana tercicir..time kami balik kg haritu ada lagi..kotnya tertinggal kat RnR ke time solat..entahla..syg jgk jam tu mahai gak..hubby pon berkenan...

Hubby aku ni tak suka muka jam bulat..nak 4 segi tepat plk..tak bny pilihan 4 segi untuk lelaki ni...ada pon mhl sgt..tanggal gigi aku akhir bulan..kwang3...)

Pilih punyer pilih..orait..g cucuk duit jap..cri kotak gift..buang tag harga..makanya aku pon balik umh ng keadaan tak bersalah...

kami pon pilah bercoti esoknya mcm biasa...dan pada mlm ahad tu..jam 12.00a.m..hubby wish kat aku dulu...Pastu hubby nk tido dah katanya..tektik kot ek..hahaha..jgn pikir lain..ngantukla tu kan..penat..)..dia kata gift dia tak nk bli sndiri nk aku g cari nnti dia byr..sblom ni dia bli sndri smua..agaknya dia tahu mak nenek cerewet aku kan?..

time dia g toilet aku ambik adiah..sorok bwh bantal..suh dia  alihkan bantal tu time dia kuar toilet..tarang...nilah hadiah ciput dari sayang untuk abg..wlpon takla mhl mana hrp abg suka...

lalalala..nmpk hubby suka..yela org bagi free kan..bukan bayor pong...kan bang...tapi aku tau dia suka time tgk riak wjhnyer...."







Esoknya kami g survey tudung aku untuk gift..masuk fareeda..tak byk choice...akhirnya pilihan aku cam biasa ariani la wat rayer..lgipon aku ni bkn pandai sgt nk gayakan tudung material chiffon..kang tertarik benang bagai..sedu sedan aku nanges....
tq abg banjer....



mga umh tangga kita bahagia selamanya..dan berjumpa kita di pintu syurga...amin.....

No comments:

Post a Comment