Tuesday, May 22, 2012

Kisah Hari Guru 2012 at Pustaka Minda Kindergarten

Selamat Hari Guru pada semua guru2 di seluruh dunia...yang pernah mengajar aku dari sekolah tadika, sek.rendah, menengah, kolej, universiti dan sedara mara yang bergelar guru, sahabat handai dan yang sememangnya bergelar guru lah yea..jasa anda amatlah aku knang...dlm mendidik aku menjadi insan berguna....

Kini tibala pulak giliran ank2 aku mengenangkan jasa dan pengorbanan teacher mereka di Pustaka Minda Desa Cempaka 3..tempat mereka mulakan pendidikan awal lah skrg ni yea....

Kakak ng kak Ngah (bukan pandai lagi) cuma gtaw Mama, esok kan Hari Guru, kakak kna bawak hadiah... masa tu 15 Mei...17 Mei sambutannya..Maka 16 hb tu aku pon msgla cikgunya berapa org cikgu kat saner semuanya...dan 16hb tu aku lupa bli brg lagi...mlm tu penat sangat..tapi gi jugaklah..tak jauh Grand Union ng shopmart ni jea..dekat umh kan senang...

servey punyer servey..ni okeyla kan untuk budak2 bagi...diorg suka coklat jadinya biarla diorg tau coklat tu yg terbaikla diorg bg kt cikgu..tahun lps bg bunga ros...

dah siap beli..aku panggil kakak masuk bilik aku nk hias siketla kan..Kak Ngah aku tinggal je kt luar layan kartun..dia bukannya boleh caya nnti meraung dia nk mkn semua coklat tu..haiyya..cittt ak ngah ni...

nila hadiahnyer...tq teacher coz mendidik anak2 saya....

 ni thn 2012...
 kelas kakak..
kelas kak ngah...

No comments:

Post a Comment